Weet iemand de html code voor "laatst aangepast op"?

Eerst had ik een html code gevonden die aangaf als je een pagina heb aangepast dan staat er: 'Deze pagina is laatst aangepast op...'

Weet iemand die html code?

- Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet dit stukje code in je HTML:

[removed]
[removed]("This page was last modified on: " + document.lastModified +"");
[removed]

Toegevoegd na 1 minuut:
Huh ? Waar komt die [removed] nu vandaan ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk anders maar bij Bron: , daar staat de juiste code. Ik denk dat goeievraag HTML tags filtert.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je code erin zet, ziet GV dat als een poging om te hacken of de interface aan te passen en wordt het automatisch veranderd.
Andere bron met nettere code, maar komt op hetzelfde neer: http://www.w3schools.com/jsref/prop_doc_lastmodified.asp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Dit was wat ik zocht. :) Ik denk door beveiliging dat die [removed] komt. (Tip voor mensen die dit ook willen gebruiken. Je kan dat Engelse stukje gewoon aanpassen naar u wens.)