hoe koppel je gemakkelijk 6 pc's ?

Ik heb hier 6 windows xp computers en die wilde ik graag aan elkaar koppelen eventueel via het netwerk heeft er iemand een idee hoe het makkelijk een simpel moet lukken? (ik ben nogal een leek :8)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook een leek, maar ik zou t via je router proberen. Ethernet kabels van iedere computer de router in (vaak heeft zo'n router wel een aantal ingangen) en ik zoudenken dat het dan wel voor elkaar te krijgen moet zijn...

Het beste antwoord

Door middel van een switch kan je alle 6 pc's met elkaar verbinden met het netwerk. (kwestie van netwerk kabel van pc naar switch aansluiten)
Als je dan ook nog op alle 6 de pc's internet wilt kunnen gebruiken, dan dien je de switch aan te sluiten op je router.

Dit laatste doe door een netwerk kabel vanaf je switch op je router aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor dit antwoord ik ga het doen.