Waarom kan ik mijn eigen IP niet bezoeken?

Ik heb via IIS een site gemaakt, maar die kan ik alleen via localhost/ bezoeken en dus niet via mijn IP. Maar dit moet wel kunnen, en is ook nodig want als ik inlog op localhost (in het ledensysteem van mijn site) dan redirect hij naar mijn IP en dat kan ik dus niet bezoeken.. Ik moet nu op een andere wifi inloggen om toch mijn IP te kunnen bekijken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Maar hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt een intern en een extern IP-adres; als je het externe IP-adres op een andere computer ingeeft, kun je controleren of je website "zichtbaar" is. Als die andere computer je website niet ziet, zul je enkele instellingen moeten wijzigen in de firewall danwel in de router.

Technisch gezien is het "gewoon" een beperking dat je niet met je publieke IP jezelf benadert.

Als je toch via je eigen PC wil inloggen op je eigen website, dan moet je een proxy instellen. Je kunt dit geintje proberen via Google Translate.