Zou je de data van goeievraag kunnen gebruiken als basis voor kunstmatige intelligentie?

of werken dit soort technieken alleen door een bot zelf dingen te laten leren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, waarom niet... Alles kan een basis zijn voor iets... Ik zou er eerder een digitaal boek van maken...
Er zijn talen die zichzelf kunnen modificeren, lisp is zo´n taal, deze is in I.A. het meest gebruikt omdat die recursief is... Maar je hebt wel een hele goede intelligentie nodig om deze kunstmatige intelligentie te maken... Lees het boek Metamagische Thema´s van Douglas R. Hofstädter, dat gaat helemaal daarover... En Gödel, Esher en Bach: Een eeuwige Gouden Band ook van dezelfde schrijver...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kunstmatige intelligentie vroeg je toch? Op Goeievraag?

Stranger things have been reported. (But not to often)

Toegevoegd na 19 seconden:
Nee, dus, ik denk het niet...
rose
14 jaar geleden
Ik vind dat nog zo een gekke vraag niet.
Helaas gaat die vlieger niet op. Er zit meestal geen verband tussen de vraag en het antwoord in de kwalitatieve zin.
En bovendien wordt het een erg zweverige kunstmatige intelligentie, die meer over karma en geesten zal orakelen dan over feitelijke zaken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hebben we de zoekfunctie toch al voor? :)