waarom krijg ik op me tablet of telefoon andere resultaten op youtube dan op de computer?

als ik bv een liedje zoek krijg ik op me telefoon of tablet / ipad hele andere resultaten dan dat ik op de computer zoek, precies zelfde tekst dit is heel irritant wie weet wat ik daar aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het vorige antwoord kan ook zo zijn. Maar zelfs als je met dezelfde account bent ingelogd op je telefoon en PC, zul je nog steeds verschil zien in zoekresultaten.
Dit komt omdat niet elke video geschikt is voor mobiele apparaten. Het technische verhaal erachter ken ik niet, maar het komt er dus op neer dat je op pc alle video's ziet, en op je telefoon alleen de video's die op jou telefoon afspeelbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kan je helaas niks aan doen. Google werkt met speciale persoonlijke algoritmes, naar aanleiding van je overige zoek en internetgeschiedenis, en filtert aan de hand daarvan je zoekresultaten tot de uitkomst waarvan google denkt dat het voor jou het meest relevante is. Als je chrome op je ipad en je pc gebruikt zou je eventueel deze kunnen synchroniseren door middel van je google account.