Hoe zet ik een alternatieve tekst voor browsers die geen html 5 ondersteunen?

Wij hebben een heel eenvoudige Wordpress website. Wij hadden er wat flash animaties ingevoegd door middel van de tag . Het werkt nu goed op bijna alle browsers, ook op de iPad, maar niet in Explorer 8, en dat is hoogste versie die geïnstalleerd kan worden op XP.

Nu zie je op Explorer 8 wel het frame verschijnen, maar niet de html 5 website die erin staat. Nu willen wij in deze gevallen een alternatieve tekst kunnen tonen die omschrijft wat de animatie laat zien en de melding dat, als je xp hebt, beter chrome of firefox kunt gebruiken. Verder hoeft er geen alternatieve flash in ofzo.

Ik dacht dat het eenvoudig zou zijn, maar ik kan wel een alternatieve tekst invoeren voor browsers die geen frames ondersteunen, maar niet voor browsers die geen html5 ondersteunen. Weet iemand hoe we dit wel kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet hetgeen wat je alleen in IE 8 en lager wilt tonen tussen de volgende tags:

(lt IE 9 zorgt ervoor dat alle IE's voor 9 hetgeen tussen de tags uitvoeren, maar IE 9 zelf niet.)

Mocht bovenstaande niet werken, probeer dan het volgende:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de onderste code werkt. Het is zelfs zo eenvoudig toe te passen dat we nu in IE8 flash animaties laten zien die op andere browsers via HTML5 worden getoond. Het ziet er in IE8 niet helemaal lekker uit, maar is in ieder geval beter dan die witte vlakken. We kunnen ook de melding nu laten zien dat onze site er beter uitziet in IE9, FF, Chrome, Opera en Safari aan IE8 en IE 7 gebruikers.