Waarom werkt deze javascript niet?

Dat is de html/javascript code

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Tot zover vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de script vraagt wel om gebruikersnaam en wachtwoord, maar als je de pagina herlaad komt er geen alert

Het beste antwoord

Je bent slecht in programmeren, that's why!

Waarom?
1; je spacing is slecht/onoverzichtelijk

Je hebt geen idee wat je doet:
2; je kunt geen variabele gebruiken die niet gedefinieerd is.
3; je kunt een functie niet 5 parameters geven terwijl hij maar 3 accepteert
4; een variabele aan een string toevoegen in JS doe je als "+ variable +" en niet als "+ variable ,".

Naast dat kun je in plaats van 'if(username!=null && username!="")' beter 'if(username)' gebruiken, dan checkt javascript automatisch of hij niet undefined, empty of null is.

Toegevoegd na 4 minuten:
if(username) geeft een true or false waarde, als hij empty, undefined of null is krijgt ie false, anders true.********
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja kan beter kijken in de debug-console, wat er fout gaat (CRTL+SHIFT+J).
Overigens horen wachtwoorden ook niet in cookies te worden opgeslagen uit oogpunt van veiligheid.