Hoe maak je dit in een website?

Kan iemand mij helpen want ik kom er niet uit.

Kan iemand mij vertellen hoe, met wat, metwelke codes, welke soort codes ze dit hebben gemaakt want zo iets heb ik ook nodig.

http://www.thomann.de/nl/prod_cbundle_599.html?gk=takybp&cbcid=4123&art=146895

Alstublieft help mij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met " dit in een website ?
de hele site of een onderdeel daarvan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je? De indeling in tabbladen? De animatie? De winkel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel de verkoopFORMULIER dat het automatisch verandert als je een product aan klikt enzo.
rose
11 jaar geleden
Heel goed, schreeuwen helpt altijd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kan je dat vinden noorderlicht: http://www.dummies.nl/produkt.asp?cat=dum&submenu=&submenu2=&PIA1=CI&PIA2=CI&Description1=Internet%20technologie&Description2=&isbn=9789043021104 (Website voor dummies editie 4 €28,95) :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of hier: http://www.homepage-maken.nl/htmlcursus/formulier-maken.php

Het beste antwoord

De site is gemaakt met PHP, MySQL en op Linux gehost.
Het is een professioneel voorbeeld van hoe het dynamisch opbouwen van een totaal bedrag plaatsvindt in een webshop.
Na elke gebruikerskeuze vind een postback plaats (een verzoek van de browser naar de webserver) waarvan het antwoord een deel van de pagina in de browser vernieuwt met ververste gegevens en het totaalbedrag.

De website is gemaakt door PHP Development by
Baba9 Web Software Pvt. Ltd., Bangalore, India. Zie link.

De PHP broncode staat op de server en de omzetting daarvan naar html-code vindt op de server plaats. Daar kunnen we je dus niet aan helpen.

Op de manier waarop je je vraag stelt merk ik op dat je er zelf niet zo veel verstand van hebt.
Iemand zou dat wel voor je kunnen na bouwen, maar dat vergt toch wel een dag tot een paar dagen werk. Daar zul je als je dat zelf niet kunt waarschijnlijk wel wat voor moeten gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik weet het niet precies maar met intetnet explorer of google chrome moet je op f12 drukken endan zke je allemaal codes en als je dan op een code gaat dan wordt dat stukje site met blauw omringt als je dan het goede vakje hebt dan gebruik je de rechtermuisknop en dan druk je op copy html code
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het laten veranderen (dynamisch maken) aan de hand van bepaalde variabelen gaat met php en kan dus niet in de broncode gelezen in tegenstelling tot wat hierboven staat. Het principe is dat als een product is geselecteerd dat er een som wordt gemaakt van de prijzen en dit wordt onderaan weergegeven.

Je moet dus een code maken die, zodra een optie is geselecteerd, hij deze optelt bij de totaalprijs.

Geef de checkbox de naam product1 en de value Yes.
Php code:

if($product1 == "Yes") {
$totaalprijs = $totaalprijs + $prijsproduct1;
echo "totaalprijs: ".$totaalprijs;
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Front-End(hoe de website er uit ziet) is gedaan met HTML&CSS

Dat de productformulier veranderd wanneer jij een product selecteert is gedaan met behulp van Javascript

De verwerking van een bestelling wordt afgehandeld met microsoft ASP.NET

De data van de producten komen vast en zeker uit een database die met behulp van ASP.NET worden weergegeven in HTML.

Je kunt ook gebruik maken van PHP i.p.v ASP.NET, maar het is niet bepaald simpel uit te leggen hoe je zo'n webshop maakt.