Waarom verschijnt mijn Wordpresstheme niet in de testing server?

Ik heb wordpress toegevoegd in Dreamweaver. Om de website te bewerken en bekijken gebruik ik een WAMP server. Maar zodra ik een theme wil bekijken met mijn WAMP server krijg ik een foutmelding op mijn scherm. Wat ik wel kan bekijken is de index.php in de www folder van WAMP. maar zodra ik naar de map wp-content/themes/twenty-eleven/index.php ga krijg ik de volgende foutmelding, zie afbeelding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De fout geeft het al aan. Je code in index.php lijn 16 is fout. Als je de code wilt plaatsen kan ik je misschien verder helpen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je reactie. De afbeelding met code heb ik toegevoegd aan mijn vraag zodat het wat duidelijkheid geeft. Er zit inderdaad geen header in de theme folder???? Heb daarom naar andere themes gekeken en die hebben hetzelfde probleem.