Als je bij 'Window' kiest voor 'Colour' (dus dat dat menu'tje opent), zie je rechts bovenin dat menu een klein uitklapmenu (pijltje). Daar kun je RGB aangeven.
Wanneer het ook gaat om bijvoorbeeld geplaatste afbeeldingen, kun je deze beter in photoshop even omzetten naar RGB.
Maar wil je het bestand mooi laten drukken, zou ik kiezen voor CMYK.

Hoop dat ik heb kunnen helpen en dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil het bestand naar CMYK omzetten en niet naar RGB
ik bedoel alle objecten in het document naar CMYK omzetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan dus op CMYK klikken in plaats van RGB.. Zelfde handelingen. Maar afbeeldingen en dergelijke zul je toch in photoshop moeten omzetten.