Hoe krijg ik dit blok netjes? (zie afbeelding)

Op mijn site heb ik een afbeelding, alleen aan de onderkant hiervan zie je duidelijk dat er wat mee gedaan is. Nu wil ik dit graag net hebben, maar zou zo snel geen manier weten..

Die ribbels/pixels aan de onderkant wil ik weg krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb het bestand in Photoshop geladen. Vervolgens heb ik de afbeeldingsgrootte vervijfvoudigd naar een breedte van 1350 pixels.

Met drie layers (een rechthoek en twee gekantelde rechthoeken) heb ik je image nagebouwd en vervolgens geexporteerd voor web en apparaten als gif bestand.

Het resultaat zie je hieronder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb uiteraard bij het exporteren gekozen voor de originele grootte...

Toegevoegd na 15 minuten:
Het kan trouwens ook heel goed (wellicht zelfs beter) met een driehoek aan de onderkant, zoals RenW suggereert.

Toegevoegd na 17 minuten:
Zie ook tweede afbeelding....
Plaatje bij antwoord
rose
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Open het plaatje in Photoshop, of een ander fotobewerkingsprogramma en zet Anti aliasing aan. Save het nog een keer, en die kartels zijn weg.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het geprobeerd in grimp, maar het heeft niet geholpen.
grasmaaier
11 jaar geleden
Maak dan het plaatje nog een keer. Zo'n moeilijk plaatje is het nu ook weer niet.
Zet een rood vierkantje neer, en een rood driehoekje, en let er op dat de antia-aliasing aanstaat.
Dit kan je vermijden door de tekening te maken met een vectorieel programma, zoals CorelDraw bijvoorbeeld