Hoe zorg ik dat mijn webdesign de mobiele versie gebruikt, terwijl ie een 720P scherm heeft?

Mijn HTC One X heeft een 720x1280 scherm. Sommige andere mobiele telefoons hebben dat ook.

Hoe kan ik er toch voor zorgen dat een html/css script dat ziet als een mobiel platform, aangezien je niet gebruik kunt maken van 'device width = "lower than 1280px" aangezien je dan ook de helft van de computermonitoren uitsluit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je Google Chrome gebruikt, kun je de plugin Chrome UA Spoofer gebruiken. Je kunt dan doen alsof je een mobiele browser gebruikt. Handig om je design te testen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoelt hij dit niet
Je kunt OS/browser herkenning scripts gebruiken, deze werken erg goed.

Zet dit bovenin de pagina:

Check.php vind je hier:
http://boobytrapmedia.nl/gv

check.php controleert of je een mobiele browser/besturingssysteem gebruikt, zo ja, linkt hij door naar http://je-mobiele-site.com. Dit moet je aanpassen in check.php

(gebruik niet mijn link maar download hem even zelf, over een week verwijder ik die link en dan werkt hij niet meer. Bovendien stuurt mijn script niet naar jouw mobile site door.)

Toegevoegd na 36 seconden:
Pas wel even de quotes ' aan, deze worden veranderd op GV.