Ik een overzicht van foto's met titel en ondertitel weergeven op een website. Wat is het beste? Het weergeven in een tabel of met div-jes?

Het gaat om ongeveer 30 foto's met titel en ondertitel. Moet ik dit met div-jes doen of in een tabel, als ik de data ook nog wil koppelen aan mysql.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een tabel is niet bedoeld voor de opmaak van je site, daar moet je dus, b.v., divjes voor gebruiken.

Of je data uit een database (of het nou mySql is of iets anders) wilt halen is voor deze beslissing niet van belang, je moet de data immers sowieso omzetten in Html.
rose
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een tabel is waarschijnlijk makkelijker, maar het gebruik van een style + divs is netter en geeft meer mogelijkheden (flexibiliteit) in geval van wijzigingen aan je site.