weet iemand nog een site of programma waarmee je apps voor android maakt?

ik ben opzoek naar een programma die android apps kan maken en die ik zelf op mijn mobiel kan downloaden.
ook zou ik graa dat de programma of site admob ondersteunt maar dat is niet perse nodig

android sdk manager(zoiets) met eclipse kwam ik niet verder mee dowloaden mislukte telkens

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De Android SDK is bedoeld voor ontwikkelaars die verstand hebben van programmeren. Als starter zla het heel veel tijd kosten voordat je daar een bruikbare app mee kunt maken.
Wel is er nog de Google App Inventor. Dat is een tooltje waarme je zonder al te veel programmeerervaring al een leuke app kunt samenstellen. Zie de bron voor meer info.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik heb veel aan deze site en heb al een paar mooie apps gemaakt

Andere antwoorden (1)

app inventor van google zou als project van MIT verdergaan, het was iig een tijdlang niet meer bruikbaar.

Als je geen sensoren van de phone nodig hebt kun je het ook in html5 maken, en die met een wrapper een apk van maken.

Heb je sensoren wel nodig, dan is phone-gapp ook een optie. Daarvoor heb je veel minder java kennis nodig, en je target phone kan android, windows phone op iphone zijn.