Hoe gebruik ik een logo gemaakt in Inkscape op andere producten?

ik heb een logo in inkscape gemaakt.nu wil ik de logo gebruiken in MS publisher,de logo heb ik met png indeling op geslaan en ingevoed in MS publisher .als ik afbeelding ga schalen (groter of kleiner maken) valt het op dat het logo blokkerig of vlekkerig wordt.
wat moet ik doen om de scherpte van de afbeelding blijft altijd helemaal goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Logo opnieuw maken maar dan iets van 4x zo groot al dat het zou moeten. Daarna verkleinen naar juiste maat. Scherpte blijft bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik de logo opslaan als png met resolutie van 300 dpi is dat goed?