Er staat geen numlock op mijn hp laptop toetsenbord, waar kan ik numlock me aan en uit zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20K

Antwoorden (3)

Op mijn Packard Bell laptop is het de combinatie van de toets Fn (naast Ctrl) en de toets Ins (waar in blauw ook NumLock op staat). Wellicht werkt het bij jou ook zo.

Toegevoegd na 21 minuten:
Fn + F11 kan dan bij jou de oplossing zijn.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen numlock bij men insert staan. en het helpt nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
werkt nog steeds niet, maar bedankt voor de moeite.
Op mijn HP laptop zit linksonder de FN toets en rechtsboven de scroll-toets waar ook "num lk" in een kader op staat. Als je beide toetsen indruk heb je je numlock.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er beneden geen toets met 'Fn' op ? en dan in die kleur bovenaan onderaan een toets de Numlock.
Bij mijn Acer is het in blauw en de cijfers staan rechts boven enkele lettertoetsen