Wat is en website-builder, vergelijkbaar met imcreator, waarmee je je website kunt downen om 'm op je eigen host te publishen?

Check www.imcreator.com; liefst hetzelfde gebruiksgemak en toch de professionele look. Je moet dus je website kunnen downloaden (het mag ook offline software zijn) zodat je het gewoon op je eigen domein kan uploaden/publishen. Liefst gratis en zonder reclame. Heb er al een paar bekeken maar kom steeds op software die net te ingewikkeld is of niet een mooie strakke look heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie op de vraag: "Wat is een website-builder, vergelijkbaar ..."

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Beste Fellatio,

Ik zou ook Wordpress aanraden om te gebruiken.
Op Youtube zijn heel veel video's die kunnen helpen met het gebruik hiervan.

Wordpress word vaak alleen als een blog gezien maar dat is nu helemaal niet meer zo. Je kan hele mooie, statische websites hiermee maken. Het ontwerpen met Wordpress lijkt een beetje op het maken van een word-document. Je hoef hiervoor geen enkele codes te weten en je kan wordpress eindeloos uitbreiden met plug-ins die allemaal gratis zijn. Het enigste wat anders is dan je waarschijnlijk gewend bent is dat je dit CMS (content management system) op je website moet zetten voordat je ermee aan de slag kan. Hier zijn natuurlijk wel alternatieven voor zoals een eigen WAMP server installeren zodat je offline kan werken maar dit is niet gebruikelijk.

Je kan je eigen thema's maken maar je kan ook gewoon een thema downloaden en aanpassen naar je eigen smaak. Er zijn hele goede gratis thema's waarmee je heel makkelijk alle kleuren, logo's, plaatjes ect. kan aanpassen binnen een menu.

Veel succes,

Als u nog vragen heeft kunt u mij altijd een bericht sturen.

Mvg,

Roy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top-programma. Inderdaad redelijk simpel. Het is even aanklooien maar uiteindelijk erg gemakkelijk. Ik mis wel het direct aan kunnen passen van het thema; zoals bijvoorbeeld het verschuiven van je menu-balk of deze een andere kleur geven bijvoorbeeld. Mooi dat het open-source is. Wel jammer dat het erg gericht is op blogs, maar je kan er ook statische pagina's mee maken. Mocht je nog meer programma's/software kennen die gemakkelijk websites doet bouwen dan hoor ik het graag. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ik zou wordpress downloaden. Genoeg thema´s om uit te kiezen.