Welke fout heb ik gemaakt in mijn PHP code?

nadat ik wat had veranderd werkte mijn code niet meer. Ik heb alleen nog een backup waar nog heel veel verschil in zit, dus ik heb mijn code al een paar keer doorgekeken om fouten eruit te halen, maar ik snap echt niet hoe het werkt. Het is een pagina met een jQuery menu dat alles op 1 pagina staat. Zodra je een URL ingeeft, maakt hij een korte URL via de bitly api, en laat hij die zien op de volgende 'pagina'. Dan zegt hij op de eerste pagina (waar je de lange link ingeeft) dat je de korte URL kan kopiëren op de andere pagina. Alleen, hij post niet meer. Hij blijft de input voor de lange URL ingeven en de korte URL wordt niet gemaakt. Ik hoop dat iemand snapt hoe dit komt.

Mijn code: http://codedump.nl/code/967313 (i.v.m. met quotes, 41 regels?

Hierin zit de boosdoener ergens (als het goed is), want als ik dit stuk in de backup plaats in plaats van de oudere versie van dit hierboven, doet hij het niet meer. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel:

(i.v.m. quotes, 41 regels)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je vangt je POST af via 'shorten', maar je submit-button heet 'submit'. Vervang $_POST['shorten'] naar $_POST['submit'] of hernoem je submit-button (value="shorten").
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de value van mijn submit button is al Shorten... (line 14)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelde misschien dat ik name="shorten" moet maken..? Want dat heb ik gedaan, en nu werkt het :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, dat bedoelde ik
Inderdaad

Andere antwoorden (1)

Als je firebug o.i.d. gebruikt kan je de xhr volgen. Is de postinformatie goed? Komt er geen PHP-melding?

(Als display_errors uit staat kan je bovenaan je script ini_set('display_errors','1');
zetten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er komt geen foutmelding, hij post gewoon niet...