Hoe gebruik ik deze code in mijn PHP pagina?

Volgens mij is het ajax...

$("#mijndiv").load("index.php #mijndiv");

Hoe plaats ik dit in mijn pagina? Gewoon zo, op nog wat erbij (zoals met php in een html pagina moet, ) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

dan moet je ook een div hebben met id mijndiv

als je in index.php bijvoorbeeld zet:
echo 'dit is een ajax call';
?>

dan zou dit zichtbaar moeten worden op de pagina waar jij je div aanroept

je moet de quotes wel ff goed zetten, goeievraag zet deze om..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik dit ook in een A href zetten? dus als functie stellen in de head, en dan Klik om deze Div te refreshen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, maar waarom zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om een div met 'Recent gemaakt' te updaten.. Maar weet jij hoe did code er dan uit moet zien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik (Ik gebruik jQuery ipv $, doet hetzelfde.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Jorann