Nieuwe ziggo Sitecom WL-614 300N uitstekende verbinding, maar geen webpagina'sWie weet hoe de router in te stellen?

laptop en ook op desktop met Windows XP

Toegevoegd na 14 uur:
Dank voor de antwoorden; vanavond gaan we het toepassen. De router is niet door Ziggo geleverd.

Toegevoegd na 1 dag:
Helaas heeft het niet gewerkt; de router gaat terug

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Of je hebt een proxy ingesteld staan op je werk laptop ;-), of je inloggegevens staan nog niet in de nieuwe router.

Je hebt dan wel verbinding met je router, maar je router (nog) niet met het internet. Surf maar eens naar je gateway (dat is je router) en daar moeten dan de inloggegevens van Ziggo komen.

klik start - run; cmd intikken + OK klikken;
ipconfig intikken en het adres wat achter 'gateway' staat, is je router (waarschijnlijk 192.168.2.1). Zet dit adres in je adresbalk van je browser en vul daar je gegevens van Ziggo in). Waarschijnlijk is er zelfs een wizzard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

DNS probleem?
Surf eens naar
http://62.69.184.52/
Zie je nu de website van nu.nl?
14 jaar geleden
Controleer ook meteen of je met het juiste netwerk bent verbonden. Is de router door ziggo geleverd?