Waar kan ik mijn geselecteerde computer componenten in één pc laten zetten?

Hallo,

Ik heb me uit laten leggen dat ik met de volgende computer componenten Guild Wars 2 kan spelen:

Intel Pentium G620
MSI H61MA-E35 (B3)
Corsair CMV4GX3M2A1333C9
Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX
Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE
Sharkoon MS140
Builder CX430 V2
Sony Optiarc AD-7280S Zwart

Nu kan ik, als ik deze onderdelen koop, het niet in elkaar zetten. Kent iemand een site waar ik deze producten kan kopen en in elkaar kan laten zetten?

Bij voorbaat dank !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Bij Alternate kun je, als deze componenten in hun assortiment zitten, zelf je PC samenstellen. (via hun pc builder)
Veel kleine computerzaken zullen je hier, al dan niet tegen betaling, ook graag bij helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt die Alternate site is echt handig heb alle componenten gevonden! Nu heb ik nog een klein onbelangrijk vraagje, ik kan tussen 2 voedingen kiezen ze zijn precies gelijk. Het enige verschil is: Number of SATA power connectors: 2 Number of SATA power connectors: 4 Wat houd dit in? wat heb je aan meer power connectors? bvd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt meerdere schijfeenheden (harddisken) aansluiten op die voeding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heb je aan meer power connectors is heel simpel: Tegenwoordig werken DVD-stations en harde schijven met SATA (een verbindingsprotocol). Twee connectors betekent dat je twee SATA producten kunt aansluiten op je voeding. Overigens is Alternate nogal een slechte zaak qua service, ze hebben een hele mooie website maar daar houdt het dan ook op. Als je ooit eens problemen krijgt ben je daar wel een tijdje bezig (ik heb zelf ooit eens 5 keer terug moeten rijden voordat mijn computer werkte). Ik denk dat je beter bij Azerty kunt bestellen, goeie service, lagere prijzen. Overigens doet elke grote computerzaak op internet wel aan het bouwen van systemen, meestal tegen betaling van 50 euro. Je zou het ook zelf kunnen proberen, aangezien het echt niet lastig is om het zelf in elkaar te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij alternate geen problemen met service, wel met lange wachttijden op- zaterdag.
Het is nogal een waslijst van componenten en ik ga niet uitzoeken welke winkel ze allemaal heeft. Bij ketens als Computerland en Paradigit willen ze die wel in elkaar zetten, mits ze het in hun bestand hebben.

Tevens zijn er plaatselijke PC-dokters (particulieren) die dat voor je willen doen.

Ik zou met die lijst naar Computerland gaan en kijken of ze die spullen hebben of evt alternatieven. Is altijd goedkoper dan om met een berg dozen naar de plaatselijke PC-dokter te gaan.

Bedrijven als Dixons en Media Markt doen zo iets niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kan diegeen die jou dit heeft uitgelegd het zaakje niet in elkaar zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! heb alles kunnen vinden op Alternate.nl Nope, hij zegt dat ie dat weer net niet kan haha. Weet jij misschien wat een SATA power connector in houd. En wat heb je er aan om 4 te hebben in plaats van 2? bvd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig worden HD's en DVD en CD apparaten met een SATA connector verkocht i.p.v de oude IDE aansluiting.
Als je de componenten in de kast geplaatst hebt en met het boekje van het moederbord aan de slag gaat kan je je nieuwe pc zelf ook in elkaar zetten en aansluiten.Het wijst zichzelf.Alle pc's die ik hier gehad heb,heb ik zelf ook in elkaar gezet.Het is in principe net een lego-doos,je kunt niets verkeerd doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Benader Prototype-x eens, die bouwen ook pc's op aanvraag. Waarschijnlijk krijg je dan wel direct tips betreffende cooling want daar zitten ze voornamelijk in. Mods enz