Hoe maak ik een mooie site (in frontpage) met logo's, waarbij deze allemaal even groot en scherp zijn? Ik maak dit t.b.v. een netwerksite.

Ik maak een site met ondermeer een netwerk-subpagina, waarin ik div logo's van bedrijven wil plaatsen waar mensen werken die ik ken. Handig voor anderen voor het zoeken van doelgroepen, klanten, werk, etc. Ik wil graag dat de logo's even groot zijn, evt in dezelfde zwart/wit-tint... Wie weet hoe ik dat met frontpage het beste kan doen? Of een ander programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leer HTML en CSS...

Antwoorden (2)

Het mooiste is het als je de logos als vectorbestand hebt. Dan kan je ze scherp houden als je de groote aanpast. Ik zou de logo's in photoshop of illustrator of een dergelijk programma gebruiken om de logos vooraf "gelijk" te maken. Daarna invoegen in frontpage.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je voor een gratis website gaat dan zou ik Webnode proberen je kunt er mooi je Logo in kwijt