hoe maak je bij sam broadcaster verbinding met je website dat je op je website muziek ervan kan luisteren?

dus ik wil dat je met sam broadcaster muziek kan afspelen op je site maar het lukt me niet om de server toevoegen bij sam broadcaster daar lukt het me niet om de server toevoegen te vinden anders snap ik het wel leg het helemaal in stap voor stap uit A.U.B.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet eerst een account hebben bij een Stream Site zoals listen2myradio

Dan moet je de Stream Information van je Stream in SAM zetten. En dan het wachtwoord dat erbij hoort