Wat is een veilige manier om mijn iPod touch 4g te jailbreaken?

Ik heb een iPod touch 4g en ik wil hem jailbreaken omdat ik van meerdere mensen hoor dat dit fijn is!

Nou zoek ik een veilige manier om dit te doen waar het vrijwel niet mis kan gaan! www.jailbreakme.com werkt bij mij helaas niet, dus dit is geen optie.

Ik zou graag je hulp willen hebben! Alvast bedankt!

ps. ik heb versie 5.1.1

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met ipod touch 4g ios 5.1.1 Kan je op een heel makkelijke manier jailbreaken, En het is ook nog eens heel veillig.
Ga naar http://greenpois0n.com/
Dan zie je rechts: Jailbreak IOS 5.1.1, Voor windows/linux/mac
Kies eentje welke pc je hebt.
Download het.En start het.Doe wel je ipod met kabel in je pc.Druk op jailbreak klaar!
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aanlaten hij maakt automatisch backup

Andere antwoorden (1)

Nog makkelijker is iis5.1.1 en dan met absinthe voor windows de laatste versie gebruiken. Super makkelijk! Succes !