Zijn er programma's om een geavenceerde calculator te maken in javascript of html? Ik wil een subsidie kunnen bereken.

Bijv: aan de hand van de stand van de zon (N/Z/O/W) en het aantal kw de terugverdientijd van een zonnepaneel laten berekenen. Puur een voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zijn vaak puur berekeningen die je in je codes moet zetten op bijvoorbeeld buttons in html die je kan berekenen d.m.v. javascript of php. Of je echt zulke berekeningen kan maken weet ik zelf niet, maar kan je wel zelf uitzoeken.