Hoe installeer ik Instagram op Google Play?

Wanneer ik het doe, staat er: ''U heeft de app Google Play Store app (het witte app-pictogram met de boodschappentas) niet geopend op uw apparaat met dit e-mailaccount'', wat bedoelen ze hiermee? Hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het ook niet gewoon op de pc?

Antwoorden (1)

waarschijnlijk ben je niet met hetzelfde email adres ingelogd op je telefoon/tablet waarmee je initieel bent ingelogd bij ingebruikname.
Hoe benader je de appstore? via smartphone/tablet/pc of laptop?