hoe verwijder ik de achtergrond van deze afbeelding?

Hallo, ik heb een afbeelding van het internet gehaald waarvan ik de achtergrond, en sommige tussenstukjes , wit wil hebben. Dit is zodat ik deze op een andere afbeelding kan plakken met powerpoint en er een kloppend effect aan wil toevoegen (moet nogeven zien hoe)

Wat is de beste manier om de achtergrond wit te krijgen zonder lelijke randjes (wat wel met word-achtergrondverwijderen is)

Met photoshop kan ik helaas niet omgaan..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het enige andere programma waarvan ik weet dat het kan is het freeware programma Gimp. Dit programma heeft echter, net als photoshop, een behoorlijk stijle leercurve. Ook hier zal je je dus in het programma moeten verdiepen. Een beetje Bingen geeft echter behoorlijk wat tutorials over het maken van selecties.

Suc6