Is er een programma/website waarmee je snel een list kan maken voor html?

Bijvoorbeeld bij een stuk tekst als: honden katten konijnen muizen vogels (onder elkaar). Dat je dan overal

  • voor en
  • achter krijgt (
  • honden
  • katten
  • ). Ik zou het erg waarderen als iemand wist hoe je dit snel voor elkaar kan krijgen

    Verwijderde gebruiker
    11 jaar geleden

    Het beste antwoord

    Je kan de online Wysiwyg-editor TinyMCE gebruiken.

    Je maakt een tekst (in dit geval een opsomming) in de editor, en klikt onderaan op 'sumbit.'

    Hierna krijg je de Wysiwyg-inhoud als HTML te zien.

    Toegevoegd na 37 seconden:
    sumbit = submit
    Verwijderde gebruiker
    11 jaar geleden

    Andere antwoorden (1)

    Het snelst is gewoon die codes intikken.
    Eventueel de regels copy/pasten en de tekst tussen de <> wijzigen.

    1. aap
    2. noot
    3. mies

    (eventueel OL door UL vervangen...)

    Daar heb je geen tool voor nodig toch?