waar kan ik alle inlog geeefens vinden van de sitecom routers zie uitleg

Een vriend van me vroeg of ik zijn router wou beveiligen dus ik voer het ip in http://192.168.0.1 en alls ik bij de gebruikers naam en wachtwoord alle 2 admin in voer dan pakt hij hem niet het is dus geen admin admin ik heb ook geen sleutel van dat huis wat zijn de inlog gefeens dan alls het niet admin admin is waar vind ik die inlog geg eefens van de sitecom wifi routers

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Die is meestal te vinden op de router/modem zelf. Zo niet, moet je even het merk + type zoeken op Google en dan de even kijken of het daar staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even googelen helpt
En anders admin password
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook nog zijn dat die vriend zelf het wachtwoord veranderd heeft. Dan zou een hardwarematige reset uitkomst bieden. Even naar een pinhole zoeken en een naald of ander dun voorwerp in het gaatje prikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volg Mr. Tomaat z'n advies op, maar let er wel op dat je die reset-knop waarschijnlijk heel lang moet vasthouden (30 seconden).