Hoe krijg om ik deze html tabel afgeronde hoeken?

Ik heb een tabel html code op mijn website met ronde hoeken is het mogelijk dat ik hier afgeronde hoeken bij krijg in plaats van rechte hoeken? deze code:

hier staat mijn text

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Als je je table een class meegeeft (beter dan inline style) en dan aan die class de styles:

-moz-border-radius: 15px; (voor mozilla/firefox)
border-radius: 15px; (voor de rest, incl IE9)

toekent, dan werken de ronde hoeken in alle moderne browsers, inclusief Internet Explorer 9 (Bij 8 en lager gaat het mis....)

Voorbeeld:

Rond

hier staat mijn text

Zie voor meer interessant informatie over border-radius ook:

http://www.css3.info/preview/rounded-border/
rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je kan
style="-moz-border-radius: 15px; border-radius: 15px;" toevoegen aan je table en td. zo:

hier staat mijn text

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan -moz-border-radius: 15px; weghouden.
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lukt me niet ik weet niet hoe het komt?
Jaspro101
11 jaar geleden
Het kan zijn dat deze code niet werkt in sommige browsers, zoals internet explorer (net even getest)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is css3 dat werkt niet goed in IE.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe moet ik met css3 zo'n tabel maken en met een afbeelding want dan krijg ik mijn text er toch niet in?
Jaspro101
11 jaar geleden
Je kan een aanpasbare hoogte doen, dus een top div een bottom div en een midden div.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op http://www.csszengarden.com/ staat vast wel een bruikbaar voorbeeld.