Hoe heet deze soort popup / waar moet ik op zoeken bij Google om uit te zoeken hoe ik dit maak?

dat je op een link klikt en dat dan de hele internetpagina grijzig word, net als bij een survey maar het hoeft niet beveiligd ofso. dan krijg je bijv. een wit vakje met content. Dit was op top40hitlijsten.nl ofso, maar dit domein linkt nu naar clippagina.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik goed begrijp wat je bedoelt dan, is dat ook een popup.

Alleen is het wel een beetje lastig te zoeken.

Als je zoekt op lightbox, dan kom je er al heel wat tegen.

Zoals deze pagina met 10 voorbeelden:
http://www.dreamcss.com/2009/06/10-jquery-lightbox-demo.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wow, echt heel erg bedankt, dit is precies wat ik zoek!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je ook waar ik er eentje kan vinden voor html content ipv alleen plaatjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is die boxy niks? http://onehackoranother.com/projects/jquery/boxy/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die zip download link werkt niet meer. maar ik heb de webmaster gecontacteerd..!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik nu de TopUp na een poos zoeken op Google, maar dankzij jou kwam ik op Lightbox :) Beste antwoord dus. Bedankt!