Waar kan ik een website maken die ik zelf makkelijk aan kan passen?

Voor mijn bedrijfje wil ik graag een nieuwe website. De site die ik nu heb ik leuk, maar ik kan er zelf niks aan veranderen omdat dit echt webdesign kennis vereist. Ik ben opzoek naar iets waar ik zelf een website kan maken (tegen betaling is geen probleem) en deze ook zelf makkelijk bij kan houden met nieuwsberichten foto's etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Op Www.webs.com je eerst heb je een sitenaam met .webs.com erachter, maar je kan ook een .nl of .com domeinnaam kopen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cms Made Simple is een handig cms-systeem wat goed te onderhouden is.
Wanneer je wat specifieke wensen hebt zou ik het wel door iemand met wat kennis latenopzetten, maar het onderhouden en aanpassen van teksten / nieuwsberichten kan je gemakkelijk zelf.
En dat systeem is gratis.

De enige kosten die je maakt is als je iemand inschakelt om hem te laten bouwen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Linkje: http://www.cmsmadesimple.org/
11 jaar geleden
Ik gebruik deze...
Gratis en eenvoudig aan te passen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook op www.zikle.nl
maar je krijgt dan : www.Eventuelenaam.ZIKLE.NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie ervaringen met: http://www.zelf-bouw-website.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik gewoon Microsoft Publisher. Dit is erg handig, je hebt haast geen verstand nodig van webdesign, je moet slechts een beetje creatief zijn. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik maak ze zelf met iWeb. Dat is de standaard websoftware voor de iMac. Helemaal grafisch en makkelijk zelf bij te houden. Je moet nog wel ergens een host hebben om de site te publishen, maar eenmaal ingesteld is het heel simpel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb met Come2me.nl Goeie ervaringen