Hoe kan ik iets downloaden als ik geen administrator ben?

ik wil iets downloaden maar als ik het doe dan komt er zoiets dat ik de wachtwoord van de administrator moet geven die ik niet weet want die acc is niet van mij maar we hebben wel een admin.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (3)

Niet, dat is een beveiliging. Je moet even aan de administrator vragen of hij dat voor je wilt downloaden. Het wachtwoord krijg je niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
start het programma: start -> uitvoeren ->cmd -> enter

als het goed is zie je dan dit:

http://tinyurl.com/d3qb5tv

als je dan net user typt en op enter drukt (altijd) dan zie je welke gebruikers er op de computer zitten.

als je dan het wachtwoord wilt veranderen van een gebruiker zonder dat je zijn wachtwoord weet typ je:

net user "naam van gebruiker" *

dan krijg je dit te zien:

typ het nieuwe wachtwoord voor de gebruiker: (let op! je kan niet zien wat je typt)

typ type het wachtwoord nog een keer ter bevestiging

als je dit alles goed heb gedaan dan is het wachtwoord veranderd en ben jij degene die het wachtwoord weet en dus kan je downloaden/installeren :)

ik denk alleen niet dat de 'echte' admin hier heel erg blij mee is.. maarja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rose
11 jaar geleden
Je moet natuurlijk wel administrator-rechten hebben om het wachtwoord van de administrator te wijzigen....
Ik denk dat het je dan niet gaat lukken :(
Maar je kan altijd nog aan de admin vragen of jij dat mag downloaden :) ikzelf ben ook geen admin maar ik weet dat w8w wel :P