Is er ergens op internet een absoluut beginners en Nederlandse tutorial te vinden voor het maken van iOS apps in XCode 4?

Engelse kan ik toch nog niet helemaal volgen, en ik heb nog geen programmeerervaring behalve HTML/CSS. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hieronder een 12 minuten durend filmpje. Zie ook de links in de beschrijving.

Het filmpje begint met een verontschuldiging voor het kleine lettertype. Voor mij is het inderdaad niet te lezen, maar als jij een wat grotere monitor en/of goeie ogen hebt, is het misschien wel te doen? Je zou ook het filmpje kunnen downloaden met b.v. ByTube en dan in je viewer de boel vergroten.

Succes!