Kan ik op een 'openbare' computer ook foto's plaatsen en hoe pak ik dat dan aan?

Kan ik, wanneer ik me in een andere stad bevindt of in het buitenland, een 'openbare' computer (In bib, hotel, congrescentrum) gebruiken voor het uploaden van foto's die ik net zelf heb gemaakt? Zou ik zo bijvoorbeeld een advertentie voor Marktplaats kunnen maken, dus op een externe locatie, met foto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij zou dat in principe wel kunnen of maar of 't ook mag van de eigenaar dat is maar de vraag. Ik kan me voorstellen dat die de openbare PC alleen voor internetgebruik heeft ingesteld en niet voor 't uploaden van bestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe je je foto's wilt uploaden.
Als ze van je mobieltje komen, kun je ze eerst naar jezelf mailen en dan je email op de openbare pc openen en verwerken.
Als het van een camera is en je bijvoorbeeld een usb -stick gebruikt, ben je afhankelijk van de mogelijkheden en van de toestemming van de eigenaar van de pc.