Hoe spiegel ik letters in word 2010?

Ik wil een woord en een cijfer spiegelen in Word 2010. Maar hoe gaat dit? Met afbeeldingen werkt het wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
26K

Antwoorden (2)

Ga naar het tabblad Invoegen (linksboven), klik in de groep Tekst op WordArt en klik vervolgens op de gewenste WordArt-stijl. Op deze balk vind je ook de tekstdraaiing enzo.

In de helpfunctie van Word wordt eea zeer duidelijk aangegeven.
Klik op het (kleine) vraagteken rechtsboven.
Type het woord spiegelen en klik op zoek.
Nu zal alles duidelijk worden.

Succes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan een tekst alleen spiegelen als je het eerst in een tekst blok zet. i.p.v. een afbeelding zet je dan de tekst in een blok, dit kan je maken door invoegen frame
de omlijsting van het frame kan je onzichtbaar maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe voeg ik dan een frame toen?