Hoe krijg ik tekst in de vorm van een boog in word?

In de oude word kon het makkelijk maar in de nieuwe word kan ik het niet vinden. Ik wil dus bijvoorbeeld de tekst: Hallo ik ben... Maar dan in een boog. Maar hoe gaat dat?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb word 2010

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb het inmiddels gevonden. Antwoorden hoeft dus neit meer. Kan de vrag nog niet sluiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.1K

Het beste antwoord

Dit heb je waarschijnlijk via word art gedaan. In office 2007 ga je dan naar "Invoegen" en dan staat rechtsboven "word art" Deze klik je aan en dan kun je je boog kiezen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Via 2010 gaat het op dezelfde mannier.