In mijn bios staat fan silent mode op auto. Moet ik dit op low zetten om hem beter te laten koelen of maakt dit niets uit?

Ik was eens in de bios aan het kijken of er iets voor de fan bij staat en toen vond ik dit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik zou hem eerder op high zetten. Maar als je geen problemen hebt met je PC niks veranderen. Bovendien zit er een ingebouwde veiligheid in als het systeem te heet wordt, schakelt de processor uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Samsung zegt is waarschijnlijk waar. Toevallig gaat het ook om een Samsung laptop. Samsung RF711-S01NL. Maar dat ter zake. Ik denk ook, dat als ik hem op low zet hij beter zal koelen, maar zal hij véél harder te horen zijn? (Niet dat dit me wat uitmaakt, als hij maar goed koelt!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt alleen low en auto. Heb hem op low gezet en nou zijn mijn processor en gpu lekker koel. Bedankt samsung93. Aan jou reactie had ik wat. Ik sluit de vraag.