Css login form, hoe te krijgen zoals ik dat wil?

Ik ben momenteel bezig om ene mooie login form te creëren, dit doe ik door middel van een voorbeeld afbeelding, het wil echter niet lukken.

Zou iemand mij daarin kunnen helpen en uitleggen wat hij precies deed?

Voorbeeld afbeelding:

http://www.antsmagazine.com/wp-content/uploads/2011/05/login-form-antsmagazine.jpg

Mijn code:

http://pastebin.com/Z1S3wh26

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien ga je al fout in je html. Je sluit een tabel terwijl je er geen hebt geopend. Daarbij heb je nergens een of gebruikt, dus heeft de tabel sowieso geen nut. De juiste manier is trouwens om labels te gebruiken, geen tabellen.
Ik zou als ik jou was eerst eens goed naar andere css voorbeelden kijken en eens een paar tutorials doorlezen. Ik denk niet dat je op goeievraag een volledige cursus css gaat krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, ik was alleen maar vergeten die te deleten, zoals je ziet staat erin de css: display: table; Oftewel klein foutje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, had ik zelf dus ook overheen gekeken. Kan gebeuren. Misschien dat je hier iets aan hebt: http://www.webcredible.co.uk/user-friendly-resources/css/css-forms.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar css kan ik op zich wel, kijk maar naar: http://youri-schneider.nl, alleen van een afbeelding een mooie css code maken, heb ik moeite mee :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt in principe geen css code van een afbeelding. Je moet met div's, floats, labels en kleine afbeeldingen werken (image-repeater). Als je css echt onder de knie hebt is dit piece of cake.
rose
12 jaar geleden
De afbeelding is in Photoshop gemaakt, 'hij' heeft dus geen html + css code gemaakt...

Het beste antwoord

Ik ben wat met je code aan het knoeien geweest en in chrome ziet het er nu aardig uit.

Onthoud mij

  • Wachtwoord

  • Registreer

  • Help

(niet 'schoongemaakte' code)

Speel zelf verder....
rose