Ik heb te weinig apostrofes en quotes, hoe doen jullie dat?

Ik heb deze regel
B-FOTOS
maar duidelijk kan de (' regel niet
omdat de 's elkaar opheffen.
Nadeel is dit laat ik allemaal genereren door PHP in javascript met een innerHTML, ik heb ze dus allemaal al een keer geremd met \ . Ik heb er nu simpelweg te weinig, iemand een oplossing?

Toegevoegd na 14 minuten:
Dit heb ik nu:
echo "document.getElementById(\"leesvenster\").innerHTML='"
Toegevoegd na 25 minuten:
ja uiteindelijk werden het in de php code 5 remmers..
Wat een gedoe, er moeten er meer komen dan alleen de ' en de " .....

Antwoorden (2)

Je zult de apostrofes rondom de src toch moeten escapen met een voorafgaande slash als je enkele quotes gebruikt. Als je dit alles in PHP genereert, dan zul je de voorafgaande slash ook weer moeten escapen met een slash. Dan wordt het zoiets als:

echo '',...

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel: Escapes gebruiken. Dus stel je gebruikt "" dan wordt dat: "" zoals je ziet is de backslash het escaping character. Sim-pel.

Toegevoegd na 1 dag:
Is pertinent FOUT. Je moet DEZELFDE quotation characters gebruiken dus het moet DIT -->
Je kunt niet met het ene character openen en met een andere sluiten, dat slaat nergens op en is code-technisch gezien ook compleet onlogisch.
Ik heb nog nooit problemen gehad met het feit dat " en ' enkel hiervoor gebruikt worden, met het escape character heb je hier genoeg aan.

Toegevoegd na 1 dag:
Ow ik zie nou dat dit fout gaat bij de Addslashes/Stripslashes van GV ... Maar dat ligt aan GV, niet aan PHP.