Hoe kan ik een mooi block programmeren, in css?

Beste,

Ik wil graag iets programmeren zoals onderstaande afbeelding, hoe kan ik dat in nette, heldere en simpele code doen?

CSS 2 of 3, dat maakt niet uit!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is de HTML Code van je voorbeeld:

Meet people from your area

Find new acquaintances and old friends.

Your data is safe

The safety of your data is monitored by TÜV.

Design your own blog

Write down your thoughts and share them with others.

100 % free

Kiwibox is completely for free and we'll always keep it that way.

Exchange experiences

Interact with new people in chat and forum.

Stay in connection

Kiwibox is also available as an app for iPhone and Android.

Als je bijhttp://www.kiwibox.com/ (openen met Chrome) rechtsklikt op de pagina en kiest voor element inspecteren dan kun je per onderdeeltje kijken wat de bijbehorende CSS is.

(het zit allemaal hier in: http://62.146.71.19/live/web/css/tunnel_1334230932.css)
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thankxxx