wie weet de betekenis van , failed to host directory ivm uploaden van website?krijg het steeds te zien(in site manager) bij het uploaden van website

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult toch echt wat meer informatie moeten geven, voor dat we hier antwoord op kunnen geven. Failed to host directory betekend dat het is mislukt om de map te hosten. Daarmee kunnen wij natuurlijk niet zien, wat de oorzaak ervan is. Ook is het wel handig als je vertelt, waar je het upload (elke host gebruikt een ander management systeem), en welke stappen je uitvoert als het fout gaat.

Antwoorden (1)

Ik maak op uit jouw vraag dat je in jouw cPanel naar file manager gaat en je website upload.

Als je een foutmelding krijgt kan dit zijn ondat het bestand te grroot is voor een browserupload.

Daarvoor moet je kijken of je ftpgegevens kan vinden en het gewoon uploaden met Filezilla (dit lost andere problemen ook vaak op)