Met welk programma kun je video's makkelijk en uitgebreid bewerken?

Als je een video hebt gemaakt, dat je dan liedjes en tekst erin kan zetten en het kan herhalen en bewerken. Wie kent zo'n programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Meestal staat er op je computer Movie maker ik heb een acer een daar staat het in ieder gevl op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek iets uitgebreidere bewerk programma...

Andere antwoorden (4)

Windows movie maker. Openshot video editor en een video editor van vch software ( die is erg goed ) zijn gratis . Wil je echt professioneel dan adobe after effects of sony vegas pro deze zijn niet gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iMovie van Apple als je een mac hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele leuke gratis video montage tool is TrakAxPC. Deze gratis software maakt het monteren van een film echt leuk via drag-drop combineer je eenvoudig video / afbeeldingen / foto's en geluid. Zie op de website ook een demo video hiervan: http://www.freewaredownloads.nl/downloads475.html

Een andere optie is VirtualDub (http://www.freewaredownloads.nl/downloads89.html). Maar dit is wel heel iets anders dan voorgenoemde... geen mooie interface enzo. Maar wel een heel snel programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
avid het kost wel wat en het is wel een beetje moeilijk maar dat valt eigenlijk best mee en je kan het volgensmij een maand gratis proberen. ik heb het zelf ook en ik vind het zeer handig