Hoe maak je een forum bot?

Hoe maak je in phpBb forums een bot die automatisch een thread start als het ergens op het internet een artikel over een specifiek onderwerp verschijnt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is illegaal, alsof je zelf schrijft wat het niet zo is. Dat is stelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Conform het arrest kranten.com van ergens begin jaren '90 is er niets illegaals aan wat ik wil doen.

Het beste antwoord

Kijk eens of een RSS news reader (om RSS feeds op te halen) iets voor je forum?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie mod en kan de moeite waard zijn, maar is niet wat ik zoek. Wat ik wil is dat hij de eerste paragraaf ofzo in een forum thread plaatst, met een linkje naar het originele bericht, waarna forum bezoekers over het geplaatste kunnen discussieren. Dus, voor elke nieuwe entry een nieuwe thread.