Heb een probleem met plesk kan iemand mij misschien helpen?

Hallo mensen,

Ik heb een probleem ik kan mijn website niet benaderen.
Ik heb een domein gekocht op webhostingworld.net die een plesk panel heeft. Ik heb netjes de bestanden geupload(PHP) in httpdocs folder en contact opgenomen met de helpservice zij gaven mij de volgende fouten maar ik heb helaas geen idee wat het betekent dus misschien kunnen jullie mij helpen.

Bvd,
Daan

Dit is het antwoord van de helpdesk:

Error: Unable to reconfigure Web server: websrvmng failed: Filename: Error: Cannot add duplicate collection entry of type 'add' with unique key attribute 'name' set to 'ASPClassic' In module Exception type: System.Runtime.InteropServices.COMException at Microsoft.Web.Administration.Interop.IAppHostElementCollection.AddElement(IAppHostElement pElement, Int32 cPosition) at Microsoft.Web.Administration.ConfigurationElementCollectionBase`1.Add(T element) at HandlerCollection.AddRange(List`1 ) at IIS7Handlers.enable(IIS7Handlers* , set\,std::allocator >* types, Boolean disableOther)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zie dat je dezelfde vraag ook gesteld hebt op een andere site en op basis daarvan zie ik wel waar de miscommunicatie zit.

De helpdeskmedewerker geeft je via de live chat aan dat je voor dit probleem een ticket aan zult moeten maken in hun helpdesk systeem omdat dit een erg technisch probleem is en zij daar niks mee kunnen.

Jij reageert door te zeggen dat je dat gedaan hebt en dat dat niet werkte om vervolgens te vragen wat de fout is.

Dan kan ik me voorstellen dat hij in de veronderstelling is dat jij er zelf veel vanaf weet en dat je gewoon de trace gegevens wilt hebben.

Maar wat de foutmelding betreft: Dit is een bug in de PLESK software zelf. Het hosting bedrijf kan ook niet meer doen dat te wachten tot de techneuten bij PLESK het opgelost hebben.

De enige partij dit op kan lossen is PLESK.