wat kan ik doen als skype het niet blijf doen? zie uitleg !!

ik heb hem nu 2 keer opnieuw gedownload maar dat wil ik inloggen en geeft tie aan, skype kan geen verbinding maken? en dat terwijl ik gwn over internet beschik?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen firewall die de verbinding in de weg staat?
capthavoc
12 jaar geleden
gebruik je misschien een andere firewall dan de standard windows firewall ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik google met een avg virusscanner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welke firewall?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhM? mcafee kan dat?

Het beste antwoord

heb je je virus scanner al gecheckt ik heb op mijn vista pc mcafee, en soms blokkeert hij hij bepaalde programma's. dan moet je hem uit de blocklist halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe doe ik dat ;p?
Pieter2011
12 jaar geleden
Vervang "Google Talk" door Skype (als je inderdaad de firewall van McAfee gebruikt):
http://support.google.com/talk/bin/answer.py?hl=nl&answer=24964
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar je mcafee(icoon) ->navigatie->in quarantaine geplaatsteen vertrouwde items->items in quarantaine
zo moet het lukken.