hoe kan ik een link toevoegen aan een submit-knop in dreamweaver?

Ik heb een formulier geschreven in HTML. Het enige waar ik niet uitkom is het volgende: Ik wil dat wanneer er op de VERSTUUR knop gedrukt wordt, dat de bezoeker doorgeleid wordt naar een andere pagina.
Hoe doe ik dit?

Dit is de code van van de submit knop.

Welke code moet ik toevoegen om van de verstuurknop een hyperlink naar een volgende pagina te maken?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 12 minuten:
aaaaargh ik word gek! niks lukt!! :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Met de volgende code zou het moeten lukken:

onclick="return submit_onclick()" />

Toegevoegd na 45 minuten:
Het beste is trouwens een redirect te zetten aan het eind van je verwerkingsscript.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt, maar het lukt nog niet! :(
Snap niet wat er nou fout gaat. Dit is de hele code:

Salade

Webshop

Koken met Maestro Christian

Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.

Vul onderstaande gegevens in om je op te geven voor de workshop
Voornaam
Achternaam
Studentnummer
Klas A B
Wat wil je met deze cursus bereiken?
onclick="return submit_onclick()" />
/>

rose
12 jaar geleden
Ik heb je code (met mijn oplossing) in htmlkit geplakt en dan gaat hij netjes naar inschrijvingsuccesvol.html. Wat moet hij nog meer doen?
rose
12 jaar geleden
Ook zonder de javascriptcode gaat hij overigens netjes naar inschrijvingsuccesvol.html Wat wil je dat hij nog meer doet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat ik wil is dat als er op de verstuur knop geklikt wordt, dat de bezoeker doorgaat naar inschrijvingsuccesvol.html. Raar dat ie het bij jou wel doet en bij mij niet?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook even HTMLkit gedownload en het document bekeken. Bij mij gaat ie niet naar inschrijvingsuccesvol.html! Wazig?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh nee! Ik deed iets fout. Heb nu ook deze code, met jouw oplossing, in htmlkit geplakt en nu gaat ie netjes door naar de inschrijvingsuccesvol.html. Top! Het werkt dus! Alleen wel raar dat als ik inschrijfformulier.html open in een browser dat ie het dan niet doet... In elk geval hartstikke bedankt! Vandaag ben jij mijn held.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaaaaa. Nu doet ie het in beide! Thnx man! Top!

Andere antwoorden (2)

Onderaan zie je "link" staan. Dan klik je op het mapje rechts ernaast. Je ziet je map open gaan (of zoek je map) en je klikt op hetgeen wat je wil linken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Html bladiebla