Wat doe ik verkeerd met javascript?

Ik ben vandaag begonnen met javascript en ik wil een scriptje maken dat de tijd in uren en minuten aangeeft, maar deze doet het niet (in google chrome)
SCRIPT:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gaat o.a. mis als het uur de waarde 6, 12 of 18 heeft. Bovendien kan uur nooit tegelijk groter dan 18 en kleiner dan 0 zijn. En document.write() , daar moet nog ; achter.

Je zult in iedergeval ook moeten kijken naar het verschil tussen < en <= (en > en >=). Met een = erbij mag de waarde ook "gelijk zijn aan".

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij Chrome kun je overigens op een element klikken met de rechtermuisknop, en dan "inspect element" kiezen. Je krijgt dan ook een rode cirkel te zien als er fouten zijn, klik daarop en je ziet wat er mis is.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!