Mogen bedrijven zonder toestemming van mij reklame maken voor hun eigen website?

Toegevoegd na 1 uur:
op mijn website word door iemand gebruik gemaakt van een link van een bedrijf die ermee opgehouden is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

eh.. ja.

Tenzij jij een website hebt en die mensen dat op jouw website doen. Je geeft wat weinig informatie hier..

Toegevoegd na 2 minuten:
Of ben jij van de reclame code comissie. Hm.. Even denken.. Ja. Ook dan mogen bedrijven zonder jouw toestemming helemaal zelfstandig hun website adverteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, waarom niet? Maar als je het graag wilt; Mag ik alsjeblieft reklame maken voor mijn website?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een eigen bedrijf waarvoor ik reklame maak op een website, ik zie niet in waarom ik toestemming aan jou zou moeten vragen, het antwoord is dus ja dat mag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er aan. In principe wel, alhoewel als je toevallig de MP bent of minister van economische zaken of de Europese afgevaardige aangaande reclames kan je bedrijven verbieden (moet er wel een geldige reden voor zijn).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet als 't in jouw bedrijf is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de link op jouw website staat en je vind dat die misbruikt wordt, dan haal je hem er toch af. Jij bepaalt wat je op je site zet.