Hoe maak je van een vb6 exe een swf bestand?

Hoe kan je van een exe die is gemaakt met vb6 in een swf veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik dacht een tooltje gevonden te hebben, was al verbaasd, maar dat bleek alleen eventueel flash content uit een exe te kunnen halen.

Als je de bronbestanden en eventueel vb6 code nog hebt, kun je opnieuw bouwen. Heb je dat niet, dan is er van enig omzetten geen sprake.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 want het is een correct antwoord. SWF zijn flash bestanden, en dat is een andere programmeertaal (actionscript) dan vb6. Dus omzetten is niet aan de orde, de programmeeromgevingen zijn te verschillend.
Je kunt van een programma geen gewoon bestand maken. Wel kun je het omzetten met bij voorbeeld Base64, maar dat bedoel je denk ik niet. swf heeft met Adobes flash van doen als ik het wel heb.